Pre-registration is available in the official congress database. If you would like to be informed on the latest news, please do not hesitate to sign up now. All participants wishing to attend the conference should register online, preferably before 5 February 2025.
Registration fees (incl. VAT) | Early fee before 5 February |
Late fee after 5 February |
Reg. fee for junior researchers* | 89 500 Ft | 99 500 Ft |
Reg. fee for senior researchers** | 119 000 Ft | 132 000 Ft |
Reg. fee for industrial participants | 132 000 Ft | 145 000 Ft |
Reg. fee for exhibitors (who owns a booth) |
89 500 Ft | |
Reg. fee for Accompanying persons | 81 500 Ft |
*Junior researcher: Ph.D. and university student, or researcher under 30;
**Only for participants with academic background
Registration fees include:
- Admission to the scientific sessions
- Admission to the exhibition
- Welcome reception
- Banquet dinner
- Coffee breaks
- Lunches
- All registration fees include VAT
Accompanying persons’ registration fee and exhibitor’s registration fee is not valid for admission to the scientific part of the Conference, and these fees do not include conference materials, only meals and social events.
We would like to call your attention, that only registered participants, or registered accompanying persons are allowed to enter lunch areas and the evening programmes. Visitors without badge are not allowed to enter the above mentioned programmes.
ONLINE REGISTRATION AND ROOM BOOKING
Terms and conditions of participation
Advanced online registration is a condition of participation in the conference. During the online registration you should accept the terms and conditions of participation as well as the terms of cancellation written on this website. The registration fee/accompanying person’s registration fee includes entertainment allowances, such as catering services, reception, dinner etc. In the final invoice the amount of these services will be indicated as intermediary service.
Information of Hungarian participants (in Hungarian): Részvételi feltételek és számlázási rend
A konferencián részt venni előzetes online regisztrációval lehetséges. Az online regisztráció alkalmával a résztvevők elfogadják az ezen a weboldalon meghirdetett jelentkezési és lemondási feltételeket, ezáltal írásos szerződés jön létre. A megrendelt szolgáltatásokról a Diamond Congress Kft. számlát állít ki. A regisztráció alkalmával kérjük, a számlázási adatokat pontosan megadni. A hatályos rendelkezések értelmében a számlának a vevő adószámát kötelező tartalmaznia, kérjük ennek megfelelően kiállítani a számlázási címet. Hivatalos számlát annak az intézetnek a nevére tudjuk kiállítani ahonnan a pénz beérkezett. Magánszemélytől érkező befizetés esetén a magánszemély nevére és címére kell a számlát kiállítani.
Amennyiben megrendelésszámot, PO számot, projektszámot vagy egyéb, a számlára egyedileg jellemző azonosítószámot kell feltüntetni a számlán, a szervezőknek ezt haladéktalanul jelezzék, mert számlakiállítás után a bizonylatokat módosítani nem áll módunkban.
A részvételi díjban szereplő étkezési költség illetve kulturális vagy társasági program (kávészünet, fogadás, bankett, stb.) minden esetben közvetített szolgáltatásként külön feltüntetésre kerül a számlán. Az SZJA tv 70§ (1) bekezdés alapján ez egyes meghatározott juttatásnak minősül a kifizetőnél, mely alapján ő köteles megfizetni az étkezést terhelő adókat. Ebben az esetben a kifizető szolgáltatást igénybe vevő cég/intézet. Ettől eltérni a törvényi szabályozás alapján nem lehet. Kérjük a pályázati pénzkeretekből részvételi díjat fizetőket, hogy előzetesen tájékozódjanak a pályázati kiírások feltételeiről, mert az étkezési költségek információja a számlán kötelező számlaelem ebben az esetben is.
Szállásköltség, amennyiben van ilyen megrendelés, szintén mint közvetített szolgáltatás kerül számlázásra. Az általános szerződési feltételeket lásd itt.
Cancellation policy of registration made after 18 February, 2025
All the cancellations and changes must be sent to Diamond Congress Ltd. in written form. All refunds will be processed after the Conference. Please send your exact bank account details in the written cancellation. The organisers would like to call your kind attention that 100% reimbursement is not possible in case of any cancellation caused by any reason. The administrative charge of 15% is applicable in each case.
Refund of the registration fee will be made as follows:
- 85% refund ( administrative fee is 15% ) in case of cancellation received before 18 February, 2025
- 50% refund – in case of cancellation received between 18 February - 5 March, 2025
- No refund – in case of cancellation, received after 5 March, 2025
Payment
All payments should be made in HUF. All charges due to bank transfers have to be paid by the sender. In any case please bring the proof of payment with you to the registration desk.
For HUF payment:
Diamond Congress Ltd. – Hunlifesci2025
Raiffeisen Bank Zrt.
Address: H-1015 Budapest, Széna tér 1/a.
Bank Account Number
12010154 00175156 00100004